.com .eu ???
Elküldve: 2011-09-18 - 17:58 PM
Volna egy érdekes kérdésem.
Mikor készítek egy oldalt, van e jelentősége hogy az oldalamnak:
.com vagy .eu végződése van. Olyan szempontból kérdem,mint google találati lista,
keresőoptimalizálás szempontjábol. Tehát hogy hamarabb megtalálja e a google a
. com -ost, mint a .eu -t.
Nert nekem van egy .eu, és nem tudom h azért nem eléggé népszerűsödik, mert .eu, vagy másért.
Előre is kösz a választ.
Elküldve: 2011-09-18 - 19:32 PM
de egy honlap beazonosításában rettentő nagy szerepe van a domain-nek...
az, hogy neked egy eu nem megy, nem a domain miatt van.
nekem .net (is) van, és nincs gond!
Elküldve: 2011-09-26 - 22:20 PM
Elküldve: 2012-01-14 - 09:02 AM
Magyar magánszállást népszerűsítő honlapot működtetek pár éve, amatőr vagyok sok hiányossággal de érdekel a téma. Most nyitni szeretnénk szlovák, cseh, lengyel irányban.
Regisztrálni akarok erre a célra 3 domaint, a google keywords tool-al kerestem olyan kifejezést amire viszonylag sokan keresnek abban az országban
és csináltam belőlük domaint az adott nyelven. Minden domain a honlap adott nyelvű verziójára fog mutatni. A domainekben szerepel a magyarország szó. A kérdésem az hogy kereső szempontból van-e jelentősége hogy "com" vagy ".hu" végződésű a domain. Józan paraszti ésszel úgy gondolnám hogy pl
magyarországi gyógyfürdős vagy szálláshelyes keresésekre a ".hu" domaineknek előnye lehet. Magyarul jobb-e a ".hu" vagy mindegy.
köszi
Elküldve: 2012-01-14 - 15:36 PM
A 0,01%-ot azert hagytam, mert pl. az us domaint nem lehet a webmester eszkozokben magyar teruletre pozicionalni hivatalosan, ennek ellenere nekem van nem egy olyan domainem ami us-es es a magyar gugliban jo helyen van.
Elküldve: 2012-01-14 - 21:42 PM
Elküldve: 2012-01-20 - 11:25 AM
Adott egy sima wordpress oldal, qTranslate csinálja a több nyelven megjelenést, fordítások készen vannak feltöltésre várva. Ott akadtam meg hogy milyen módon lőjjem rá az új domaineket az alap honlapra.