Ugrás a tartalomhoz

- - - - -

Segítség kérés: Egy adatbázis két WP oldalhoz

• Lezárt téma A téma zárva.
3 válasz erre a témára

#1 jox

Újonc

• Regisztrált tag
  • Pipa
  • 2 Hozzászólás:

Elküldve: 2010-06-25 - 12:41 PM

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni abban, hogy a cégem leszerződött az interware-rel és náluk akarják megcsinálni a weboldalunkat,
de az interware-nél az MYSQL verziója alacsonyabb a WP 3.0 követelményénél, és a már élő weboldalunk ezt használja ( a 000webhost-nál ).
Meg tudom valahogy csinálni hogy a 000webhost MYSQL adatbázisán de az interware tárhelyén fusson az oldal, úgy hogy közben akár megtartanám
a 000webhost-nál is az oldalt.
Elég kezdő vagyok wordpress témában, és eddig a fórumon nem találtam erre megoldást.

Köszönöm a segítséget!

#2 DjZoNe

Sötét WP Lovag

• Adminisztrátor
  • 1511 Hozzászólás:
  • Település:Budapest / Magyarország

Elküldve: 2010-06-25 - 13:20 PM

Nyilván azért van a WordPress-nek egy minimum MySQL alapkövetelménye, mert korábbi verzióval nem fog tökéletesen működni...

Így erre, nem is fogsz megoldást találni.

#3 jox

Újonc

• Regisztrált tag
  • Pipa
  • 2 Hozzászólás:

Elküldve: 2010-06-25 - 14:04 PM

Üzenet megtekintéseIdézés: DjZoNe - Dátum: 2010-06-25 - 13:20 PM

Nyilván azért van a WordPress-nek egy minimum MySQL alapkövetelménye, mert korábbi verzióval nem fog tökéletesen működni...

Így erre, nem is fogsz megoldást találni.

Ezt a részét én is értem, ezért szeretném úgy megoldani, hogy a már létező és működő weboldal (ami a 000webhost-on van)MySQL adatbázisát használnám az interware tárhelyéhez járó (régebbi, a WP-vel nem müködő) MYSQL helyett.

Ilyet tudok csinálni valahogy?

#4 DjZoNe

Sötét WP Lovag

• Adminisztrátor
  • 1511 Hozzászólás:
  • Település:Budapest / Magyarország

Elküldve: 2010-06-25 - 18:17 PM

Amennyiben a 000webhost mysql szervere nyitott kifelé, és nem csak localhostról fogad el kapcsolódást, akkor igen.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.